Ännu en tråkig lista...

Jag vet inte vad jag ska skriva längre, min blogg har aldrig varit särskilt intressant men nu är den extremt ointressant. Eller vänta, jag ska inte klaga på min blogg nu. Min blogg är bäst och snyggast i hela världen och nu kommer det en till underbar och rolig lista som jag hittat på nån blogg som jag tänkte fylla i. Den här handlar om 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, börjat gymnasiet.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, och jag tror inte att jag hade några heller.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Danmark.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget, eller många är det nog.

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag lyckades få så ba betyg att jag kom in på den skolan jag ville, synd bara att jag inte trivs där.

9. Största misstaget? Att jag inte va med dom som ville va med mig i nian, ångrar det som fan. Eller räknas det som ett misstag?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja.

11. Bästa köpet? Vet inte.

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja,

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ingen specifik.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har varit ungefär detsamma som det har varit i ett par år tyvärr. Men perioder har jag mått väldigt bra,

16. Vad önskar du att du gjort mer? Mycket.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Mycket.

18. Hur tillbringar du julen? Med familj och släkt.

19. Blev du kär i år? Kanske..

20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives.

21. Bästa boken du läste i år? Om jag kunde drömma.

22. Största musikaliska upptäckten? >Det har varit så mycket i år.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kent skiva röd och så fick jag mycket annat men det va det enda jag önskade mig. Sjukt att jag inte önskat mig nåt i år.

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år? Ja.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svårt att beskriva.

29. Vad fick dig att må bra? Vet inte.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Frank Iero.

31. Vem saknade du? Säger inte.

32. De bästa nya människorna du träffade? Säger inte.


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0