Reklamkommentarer.

Folk som skriver "Fin blogg", "Söt blogg" och "Fin blogg, vad tycker du om min?" stör mig.
Och ännu mer stör jag mig på folk som verklign bara gör reklam för sin blogg med kommentarer som"Gå in på min blogg för chans att bli veckans blogg" eller "Frågestund på min blogg, ställ en fråga".

Dom skickar samma kommentar till varenda blogg dom går in på. Så störande.
Dom har nog inte ens läst inlägget, lämnar bara kommentaren och klickar på en annan blogg bland kommentarerna och skickar till den och fortsätter så.

Min blogg är inte ens fin. Den har ful design och är ganska ointressant och tråkig så när dom kommenterar "Fin blogg" vet jag att dom inte menar det.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0