Svar på en anonym kommentar.



Patetisk är kanske fel ord, men jag tycker att det är fåningt att radera kommentarer som inte ens är så taskiga. Jag kommenterade och frågade om det va sant att hon raderade kommentarer, och den kommentaren försvann gansk fort. Så jag tycker inte heller att hon är patetisk egentligen. Men jag gjorde det inlägget p.g.a att jag läste ett inlägg i en annan blogg om att Kissie är så patetisk som ändrar kommentarer men jag tycker det Foki gör är lite samma sak. Även om jag förstår att hon inte vill ha massa negativa kommentarer.

Och du läser antagligen inte det här, men skitsamma. Ville bara säga att jag inte tycker att hon är patetisk.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Gott nytt år :) Hoppas du får en bra dag !

2009-12-31 @ 15:58:48
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: elvira ♥

thank u so much ♡ gott nytt år!

2009-12-31 @ 16:45:13
URL: http://ehlvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0