Dagens shopping.

Va på stan idag, köpte nya leggings på gina tricot och en tröja på Monki, den på bilden här under.
Köpte den svarta med blå ränder för det va den ända som fanns kvar. Ville egentligen ha den med röda ränder.
Jag har kollat på den här tröjan förut men tyckte att 350:- va för  mycket för den.
350:- för en tröja är inte så mycket men tror att den kommer bli nopprig ganska fort.
köpte den bara för att det va halva priset på den, och för att jag tycker att den är snygg såklart.
När mellandagsrean precis börjat fanns den inte men idag fanns den.


Va mycket jag skrev om bara en tröja.

Bild på leggingsen orkar jag inte lägga ut, vanliga svarta lite tjockare. Sånna för 99:-
bloglovin

Kommentarer
Postat av: karin

riktigt snygg ju!

2010-01-08 @ 05:28:50
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0