EMO/FJORTIS

Rösta, vad tycker ni är snyggast.
Jag hatar stereotyper men skitsamma, alla fattar vad jag menar när jag skriver så.
Lämna en kommentar och skriv vad du tycker.

Jag tycker lätt emo är snyggare.
Men egentligen vill jag inte kalla det emo, då jag själv hatar att bli kallad emo som jag skrev i ett tidigare inlägg.

Eller istället för att kalla det emo kan man säga folk som klär sig fashioncore eller scene, eftersom det är dom stilarna som anses vara emo.

Anledningen till att jag gör dagens fråga om det här är att jag läste på en fjortisblogg hur fult hon tyckte det va att va blek för man såg ut som ett emo då. Och emos är även fula och äckliga enligt henne.

Och jag menar inte att fjortisar är fula, menar bara att "emos" är snyggare och fjortisar ser för det mesta ganska...äckliga ut.

Fast egentligen är nog emo och fjortis ganska mycket samma sak.

Det här blev ett konstigt inlägg men skitsamma.

Vad är snyggast, "emo" eller fjortis?

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Little Jimmy Urine

Höhöhöh, personligheter är viktigast

2010-01-05 @ 21:06:31
Postat av: swefjortisar

hahahahahha asså shiiiiet jevla fucking töööönt, klart fjortizar är snyggast bäst och vackrast, vem fan är duh? ett blekt äckligt emoooo, vi är iallafall bruna snygga och har gryyym stil. Jävla emotönt gå coh skääär dih i armarna för nu tar vi över vääärlden :D



STruuuuwl och kysssss!!

2010-01-05 @ 22:58:52
URL: http://swefjortisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0