Såg Orphan idag.

Jag har velat se den filmen ett tag, tyckte den verkade ganska bra. Och det va den, den va inte så bra som jag hade trott men den  va bra. Sen kanske den skulle varit bättre om man sätt den på kvällen när det va mörkt ute.

För er som inte vet vad den handlar om så handlar det om en tjej som heter Esther. Hon är föräldralös och en dag blir hon adopterad. Hon är väldigt manipulativ och den ända i familjen som inte förstår det är pappan. Hon sätter
hela familjen i fara. 

Jag ville strypa henne i filmen, så sjukt elak och manipulativ. Och jag vet att det bara är en film men ändå.

Om du inte har sett filmen tycker jag du ska göra det, lägger in trailern också om du inte vet vad den handlar om för min beskrivning sög.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill se den! såg bara trailern nu och jag blir så jävla irreterad på ungen xD

2010-02-03 @ 07:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0