Ska kanske byta skola.

Hatar  min skola. Trivs verkligen inte. Jag har en kompis, inte så kul ju. Och resten är otrevliga.
Enda anledningen till att jag går där är att man får laptop, sommarjobb och körkort.
Är det värt att byta bort allt det mot att kanske trivas?  Vad är bäst, dom sakerna eller att trivas?
Men det är ju inte säkret att jag kommer trivas heller. Fan jag vet inte vad jag ska göra.
Seriöst, jag dör fan. Vet inte vad jag ska göra.
Mamma tycker inte jag ska byta, bara för att jag har en komis i skolan, men jag hatar verkligen skolan.Mår så jävla dåligt ju.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Yaya♥

Gör det du tycker är bäst! Stanna om du går gymnasiet så tänk att det är snart slut, för du får så mycket du kommer nöja dej sen :) Du klarar dig Emma♥♥

2010-01-21 @ 22:37:19
URL: http://Ingen blogg ;/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0