Ska sova nu.

Eller ska sova snart, ska platta håret först.
Imorgon ska jag till syon. Orkar inte med den där skolan längre. Jag hatar när dom snackar om den där underbara sammanhållningen och gemenskapen för jag är inte en del av den. Dom sa på föräldramötet att vi va den bästa ettan dom haft och att alla komm överens. Men inte jag. Jag vill bara bomba skolan när dom säger så. Men ta inte det så seriöst när jag säger att jag vill bomba skolan, skulle aldrig göra det även om jag hatar det.
Och min mentor vill att jag ska byta skola tror jag, han tyckte det va en jättebra idé, men om jag byter så stämmer ju det att skolan har en underbar sammanhållning och gemenskap utan mobbing. Eller jag kanske inte är mobbad, bara utanför och får ofta höra taskiga kommentarer. Fan vad jag hatar det. Men okej, jag är inte helt ensam, jag har en, men jag gillar inte honom.
Skriver mer imorgon.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Neha

godnatt=)

2010-01-19 @ 01:37:22
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0