Foki raderar kommentarer?

Jag har läst förut att Foki raderar kommentarer som är negativa om henne.
Och jag förstår att hon inte vill ha massa taskiga kommentarer men ändå.






Den första kommentaren jag markerade kan inte jag hitta igen, och enligt den andra så har ju sånna kommentarer försvunnit.

Och jag kanske har fel, men man ska väl inte ge djur som inte har fått mat på länge mycket mat åt gången.
Men det verkar stämma enligt andra kommentaren jag markerade.

Och jag läste även i en kommentar att det inte är bra att ge hundar kyckling.

Jag tycker att det är dåligt av henne att radera sånna kommentarer så att hon ska verka mer älskad och perfekt än vad hon är.

Bild och print screens är från Fokis blog.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0