Va på boda borg idag.

Det har tydligen varit tjaffs mellan tjejerna i ettan, inget jag har märkt av men jag är ju aldrig med tjejerna i skolan.
Igår bestämde sig tydlgien lärarna sig för att alla tjejer i ettan skulle åka till boda borg. Jag va inte i skolan igår så läraran ringde min mobil men jag svarade inte men efter ett tag ringde han hem så mamma svarade.
Han sa tydligen till henne att alla tjejer då skulle åka iväg och att vi skulle mötas på det vanliga stället.

Men när jag kom till skolan idag såg jag att dom i min modulgrupp va ombytta, så jag gick in i omklädningsrummet o tänkte byta om. Mamma hade inte sagt att alla tjejer skulle till boda borg, för då skulle jag vägra följa med.
En tjej kommer in då o skriker 'men Emma, vi ska ju åka nu" och jag bara "vaaaaaaaa?vart ska vi" då fick jag reda på att alla tjejer skulle iväg.

Boda borg va väl helt okej, men inte så kul då jag aldrig pratat med tjejerna knappt. Va med tvp av dom första dan bara. Och jag vet att det inte kommer bli bättre av att det va ganska kul där, i skolan kommer det bli lika dant.

Lärarana säger att vi är den ända årskursen där alla tjejerna inte fått bra sammanhållning.
Det är väldgigt indelat i olika små grupper, eller inte grupper då dom mest är indelade två o två.
Vi är inte så många tjejer i skolan då det bara finns industri, el och teknik.

Imorgon kommer inte jag kunna uppdatera nåt, inte för att nån bryr sig, men ändå.
Ska sova snart, kanske skriver imorgon kväll.

Ska även försöka få in en header snart. Funkar inte att ladda upp bilder när man väljer 1000 för mig.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0