Sämsta gruppen hamna jag i som vanligt.

Är i skolan nu. Projektet vi har nu är att göra en musikvideo. Men min grupp är så sämst. egentligen behövde jag inte komma till skolan fören klockan 12 p.g.a att jag inte ska va med i videon men gick ändå för jag har massa restuppgifter.

Nu håller några killar på att sminka en annan kille för videon, han ska väl spela tjej i videon. Massa smink och leggings och tunika har han på sig. Snyggt... Och jävligt smala ben har han.
Har fått förklara för dom hur man använder sminket... Tordde det va sånt man visste även om man va kille men tydligen inte.

Iaf igår blev jag så sur på gruppen jag är med i. Innan lunch va vi ute och filmade lite. Men på lunchen gick jag iväg. Smsade några minuter innan vi började och frågade vart dom va. Efter en halvitimme fick jag svar, dom sa att dom va i slottsparken så jag började gå dit. Mötte en kille från min grupp vid ingången i skolan såhan frågade om jag visste vart dom andra va. Han sa att han hade kollat på massa olika ställen och precis varit i slottsparken men dom va inte där. Men jag gick iaf till slottsparken och han gick in i skolan. Kom till slottsparken och dom va inte där så börjar gå till skolan igen. När jag kommit en bit möter jag han som jag hade mött lite tidigare då. Han sa att dom skulle möta oss vid lidl. Så vi gick dit, då sa han att dom hade varit nånstans(kommer inte ihåg vart men inte slottsparken) och skulle möta oss vid lidl. så vi väntar i kanske 10 minuter men dom kommer inte. Så jag ringer en av dom. Han svarar och säger att dom är inne på lidl och sen ska dom tillbaka till skolan för att äta. Både jag och han den andra va redan lite sura men då blev jag riktigt sur. Och han den andra också för han hade ju redan varit i skolan så han gick till lidl helt i onödan. Och jag drog när dom kom ut från lidl, satte mig i biblioteket och pluggade. Kom tillbaka klockan 14.00 och då sa en att jag inte behövde komma på morgonen nu. Så jävla dålig grupp. Hur svårt kan det va att säga vart dom är och faktiskt vänta tills man kommer. Sjukt varmt va det igår dessutom.

Men nu ska jag plugga. Skriver sen.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Du har verkligen en hel mysig blogg. Önskar dig en toppen dag!

2010-04-13 @ 10:20:58
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejsan, hoppas du får en bra tisdag med en massa sol! ^^ Kolla också gärna mitt bloggtips :D (Y)

2010-04-13 @ 14:05:03
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: emelie

Ja, det är riktigt snygga. lutar nog åt att jag betäller dem :D

2010-04-13 @ 15:10:35
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: A L E X A N D R A

finfin blogg!



usch vad jobbigt när man kommer i sämsta gruppen!

hatar sånt.

2010-04-13 @ 22:14:50
URL: http://aalexandrat.se
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

Hejsan jag heter Linda. Jag skriver inte bara för att jag vill ge dig en möjlighet till att vara med

o tävla om att vinna en klänning värd 500 kr, som jag nu lottar ut i min blogg!



(För mer info, klicka på denna länken: http://lindapyykkonen.blogg.se/2010/april/tavla-med-fashionboxse.html )



Nej, jag skriver också för att säga att jag tycker

din blogg är mysig och unik, som borde synas mer. vad säger du förresten om att vi följs åt

via bloglovin? =) Ser framemot att höra ifrån dig!

2010-04-14 @ 09:39:22
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0