Snygg eller inte?

Har ni varit inne på Kissie bror Peters blogg har ni antagligen sett hans "snygg eller inte".  Jag tycker det är så jävla sjukt. Jag fattar inte hur nån kan vilja va med där. Visst, en del av det är bra, som att t.ex. ge råd på vilken hårfärg som passar och sånt. Men jag tycker det är jävligt dåligt att sätta in bilder på folk och skriva "värst idag". Hur kul tror han det är för dom. Anledningen till att jag tycker det är inte att jag är extremt ful och kommer hamna som "värst idag".

Länge sen jag hade dagens fråga så kör det idag. Skulle du kunna tänka dig skicka in bild dit eller har du redan gjort det?

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ååååh! ingen har sagt att kenza inte får tycka som honn vill men eftersom att hon har en stor blogg så måste hon änka sig för när hon uttrycker sig på det viset. De som att sverige säger vi skiter i ramadan helt och fullständigt för här är det ett kristet land medans de bor flera tusen muslimer. de ju hur många kristna som helst som läser hennes blogg. RESPEKT vafan!!!!!!

2010-04-03 @ 13:09:52
Postat av: Lorissa

ALDRig, jag har varit inne och hatat honom lite väl öppet... men det är ju så äckligt.

2010-04-03 @ 16:01:22
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0