Musik

Det är så skönt med lov. Men jag måste plugga ändå.

Idag va jag på stan, köpte för några dar sen ett par skor på H&M, men dom passade inte. Så tänkte byta dom. Men dom fanns inte kvar på H&M på stan, så hon ringde ut till H&M i hageby men dom fanns inte där och inte på H&M på maxi. Så irriterande, bara för att  jag inte orkade prova skorna. Och så va dom på rea så man fick bara tillgodokvitto, eller det va tillgodokort. Så mycket bättre än att få det som kvitto. Nån som vet hur länge det är giltligt? eller det kanske står på.

Jag har börjat lyssna på massa musik på youtube, lättare att hitta ny musik där än på t.ex. spotify.

Här kommer några ganska bra låtar jag hittat idag på youtube.

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0