Gud va jag är snygg!

Hej alla söta bloggläsare. Jag har inte haft tid att uppdatera idag för jag är så fruktansvärt upptagen! Och kolla så mycket mejl jag har. Inte lätt att va så populär och känd som jag är.
Idag har jag iaf bara varit på massa möten. Jag pluggar inte även om jag bara är 16 år, för det behövs inte nån utbildning nu för tiden.  Min pappa kan betala allt och jag vill inte ha ett bra jobb.
Och jag köpte en jättedyr lunch men åt bara två tuggor för jag måste banta.
Men nu ska jag ut och dricka. För det är det mitt liv går ut på.
Jag idag. Visst är jag söt.

Jag är så trött på alla fjortisbloggar. Varje inlägg dom skriver är i den stilen. Jag fattar inte hur dom största bloggarna kan va i den stilen. Det finns så många bra bloggar som inte är i närheten av så stora.
Är så trött på deras dåligt provocerande inlägg. Men dom kanske fattar nån dag att man behöver en utbildning.
-
glömde skriva att jag inte va särskilt seriös med den första delen. Jag vet att jag inte är känd. Men jag hoppas alla fattar att jag inte va seriös.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: simone

åh förstår dig där, gick igen nästan 5000 mail igår :O Fast det är inte för att jag är populär typ ^^ Bloggläsare och jobbgrejer :)

2010-03-24 @ 17:54:41
URL: http://fattybom.se
Postat av: FEBBS

haha ja dör. du var VÄLDIGT söt, vafaaan?!



och ja visst var den? ganska udda, like ouurei4uhfjsdkfjksd!! förlåt , lite damp

2010-03-24 @ 18:21:50
URL: http://febbs.se
Postat av: Gabbies

Haha först när jag började läsa det här inlägget jag ba åh nej inte ännu en jag orkar inte! :D

2010-03-24 @ 19:46:55
URL: http://gabbies.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0